lovely people

Det har inte blivit mycket skriverier här de senaste dagarna.
Anledningen? Det har faan inte hänt något i mitt liv.
Jag har levt som i karantän pga den förbannade halsflussen.
Jo, jag har slagit mina föräldrar i Gin Rummy.
Det är ungefär vad som har hänt. Fram till idag.

För idag begav jag mig ut. Ut i det friska vädret.
Och in i en hall. Kvav och stekhet som få.
Först blev det en samtalsstund med kära Mats, vaktmästaren.
Sedan busade jag med Jasmin.
Efter det dök nog det bästa på länge upp, Hanna Weinmar.
En tjej jag inte träffat på jag vet inte hur länge, nästan 2 år..
Det var så underbart skoj, för en tjej som Hanna blir man alltid glad av.
Sedan dök det upp en hel del annat folk också.
Så man kan säga att jag har kompenserat oträffandet av folk
med allt träffande av folk jag var med om idag.
Så nu är jag glad igen.


Imöra kommer Jennie till stan. Och Marie.
Längtar..



Imöra är det lördag.
Dagen efter är det söndag
Och då.
Då åker jag till Turkiet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0