open mouth

Som mina "facebook-vänner" kan ha märkt har jag bytt profilbild där. Konstigt nog har den bilden startat en hel diskussion. Folk tycker att jag ska satsa mer på att vara seriös. Men jag vet inte, jag. Seriös är ju inte riktigt min grej..
Har nu tittat igenom alla mina "tagade" bilder på facebook och där är jag mestadels oseriös på bilderna. Men det finns även några seriösa. Har lagt märke till vilken som verkar vara min favoritmin, utan att jag vet om det själv. På de allra flesta bilderna har jag min mun mer eller mindre öppen. På vissa bilder ser det verkligen ut som jag skriker också. Här kommer en kavalkad av bilder med mig och min öppna mun..




Nu kanske ni tror att jag älskar bilder på mig själv. Men det är inte riktigt så. Jag har bara tråkigt i mitt försök att vända dygnet eftersom jag ska jobba vaken natt mellan 22-08 imöra..

Kommentarer
Postat av: Sara Hasl

hahah du är fantastisk!

Tycker om dej, okej va det va?

2009-08-05 @ 11:48:04
Postat av: C.S

hahah man blev jäkligt glad av alla dessa bilderna :D öppen mun = gillart

2009-08-05 @ 22:13:02
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0