this is for you, RB

Vart är Rebecca? Hade ju tänkt att hon skulle hålla mig sällskap inatt. Det brukar hon göra när jag mest behöver det. Brukar stötta mig när jag är ledsen, eller så får hon mig att skratta.
Nu är hon inte inne på msn.. Kanske för att jag inte är ledsen, eller behöver skratta? Jag behöver bara sällskap.
För mig är Rebecca som en syster. Min konstiga, men ändå underbara syster..

Det blir en tripp genom nostalgin för Rebeccas skull..
Titta och njut!



något SM-steg med 87-88:orna



den underbara pappan och mamman


Rebecca fick aldrig vara med. Hon fick alltid stå vid sidan om..


Rebeccas favorittränare


ICA-cup guldet.. Då var Rebecca och Sadaf elaka mot Git


Partille Cup Guld



ännu fler bilder på Rebeccas älskling


Bänksson & Skuld bildas


hur små är vi inte här då?


Kommentarer
Postat av: KIm

Snyggare lag får man leta efeter=)

2009-08-05 @ 19:06:36
Postat av: Sofi

hahaha, bästa inlägget på länge! Vilka bilder och vilka minnen!

2009-08-08 @ 18:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0