soccer

Titta vad jag har köpt idag!



Vill ni veta varför? Jo, för det ska jag tala om.
Jag ska spela fotbollsmatch idag. Med Annie bla.
Ramberget ska vi spela med. Dock är det 7-manna.
Så det blir ingen riktig fotboll. Men bättre än inget.
Och eftersom jag inga fotbollsskor har
fick jag med mig min far
för att införskaffa ett par. (poesi på hög nivå)

Så nu är jag glad. För jag ska spela fotboll.
Och fotboll gör mig glad, gör mig lycklig.
Så idag ska jag spela skjortan (läs: matchtröjan) av motståndarna.
Ni kan nu kalla mig Henrik Larsson istället istället för Maria Sköld.
Om ni inte känner för "Nitlotten" då.


Kommentarer
Postat av: The Boy & The Girl

Gillar du mode skönhet och inredning? Men aldrig hittar en blogg som skriver för både killar och tjejer? :O Nu gör du det! :) Kolla våran blogg! Lovar du kommer älska den. Lämna gärna en komentar och berätta hur vi kan bli bättre och va ni vill se mera av ? Kram The girl & The Boy!

2009-08-17 @ 22:18:48
URL: http://styleistiskt.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas med hela mitt hjärta att var bättre idag än när du försökte lira med mig och apan

2009-08-17 @ 22:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0