Spread

Ja, jag var ju på bio igår. Såg på LA Gigolo. Spread är den riktiga titeln.
Ashton Kutcher har huvudrollen. Bara det säger väl en hel del?

Jag tycker iaf att filmen var bra, inte bara för att han var med.
Dock var slutet fel, helt fel.
Det var också en himla massa sexscener. Och det vet ni att jag älskar.
Sex är det bästa som människan har uppfunnit!

Jag tycker faktiskt att ni ska gå och titta på den. Dock inte ni som är pryda.
Ni hade suttit och blivit generade titt som tätt under filmen.
Men ni andra, gå och titta!
Man blir kär i Ashton Kutcher. Jag blev det.
Önskade att jag hade en pojkvän om var som han i filmen - skitstövelheten..


Nu funderar jag starkt på att göra mig i ordning och lägga mig i sängen.
Vet ju att jag inte kommer att somna, men då ligger jag iaf där.
Chansen är ju större att jag somnar om jag ligger i sängen än om jag sitter i soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0