soon lovely weekend

Däsan är äddu mer däbbd du. Riktigt jobbigt.
Och inte kommer det ut något när jag snyter mig heller.
Får satsa helt på Otrivin Menthol, min sista utväg.
Annars blir det att plocka bort näsan helt.
Det hade kanske inte vart så fel iofs. Inga problem alls med den då ju..

Idag har jag jobbat. En dag kvar. Sedan är det långledigt. Typ.
Söndagnatt ska jag jobba nästa gång.
Så på fredag ska jag först sova ut. Sedan ska jag till Systemet med Annie.
Efter det åker vi till Stora Höga och degar. På lördag är det Tjörn Runt.
Och som jag har längtat. Tror jag har gjort det sen förra året.
Åka massa båt. Titta på massa andra båtar. Dricka lite alkohol.
Bara mysa. Är det jättefint väder kan det nog till och med bli lite vattenskidor.
Om vi har tur..



Även idag har jag varit ute och gått med min vän Elin.
Alltid lika trevligt. På något konstigt sätt blir det alltid så att när jag ät ute och går
med någon kommer man alltid in på djupa samtal. Väldigt djupa.



Nu ska jag nog försöka få i mig något att äta.
Sen är det fotboll. Sverige-Finland. Träningslandskamp. Men ändå.
Fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0