time to eat

Vaknade 13.45 av att mamma ringde. Hade hon inte ringt hade jag nog ändå inte sovit mycket längre, så det spelade inte så stor roll. Idag ska jag inte göra så mycket. Hade velat gå ut och lägga mig på baksidan. Men då jag har problem att låsa dörren verkar det dumt då huset kommer stå tomt från klockan nio ikväll till imöra kväll, om inte längre.. Hej tjuvarna, välkomna in!

Jobbar vaken 22-08 idag. Åker nog därefter till landet då det ska bli fint väder imöra igen. Får dock inte sova för länge imöra när jag kommer hem då jag börjar redan klockan åtta på fredag morgon.

Då är frågan vad jag ska göra idag för att slå ihjäl lite tid? Funderar på om jag ska laga mig något riktigt gott att äta. Har dock bara hittat lite köttfärs och krossade tomater så jag får väl improvisera lite på det.. Annars hade det varit gott med potatismos och falukorv. Älskar potatismos! Dock är det inte lika gott att göra mos på färskpotatis så jag får invänta vanlig potatis..



Dags för frulle, hej hopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0