Bodyguard

Ganska mysig dag idag.

Började dock med att jag fick ett flipp. Mamma och pappa har sgat till mig att på nyårsafton ska det vara kliniskt rent på övervåningen. Detta för att de ska ha gäster och för att jag åker kort därefter. En hel del av mina kläder har legat lite överallt häruppe. Anledningen till det är att det inte fåt plats i garderoben. Därför har jag idag börjat att rensa i min garderob. En hel del grejer har blivit slängda. Dock finns det mycket kvar som borde försvinna, saker som jag aldrig använt. Eller kommer att använda igen. Det är skönt att rensa garderoben, för nu kan jag köpa mer kläder som nu får plats.
Och nej, kläderna ska självklart inte slängas. De ska skänkas till bättre behövande. Man slänger inte kläder så länge de är hela..

Har även hunnit med en sväng på stan ihop med min bror och hans kompis.
Det var trevligt. Sedan kom Tanja förbi här hemma. Inte träffat henne sen -63, så det var välbehövligt. Snackade om massa. Hon fixade även mina ögonbryn som jag inte gjort något med på minst en månad.. Så även det var välbehövligt.

Ska snart krypa ner i sängen. Dock är filmen Bodyguard på tv, och den vill man jättegärna se. Även om man sett den ett flertal gånger..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0