christmas

Det blev Liseberg i tisdags. Jag vann stjärnvinst på Chips, så kom hem med en stor väska och alla var avundsjuka. Me like. Vann också en låda Juleskum. D och jag hade slagsmål om vem som skulle betala maten. Jag lyckades lura honom och betalade. Då blev de lite sura miner och han smög senare till mig pengarna ändå. Den jäveln..

I onsdags blev det mysig middag här hemma efter jobbet. Vi blev en himla massa till slut. Jessica dök upp och bjöd in sig själv. D och Larsson var redan bjudna. Men det blev en riktigt rolig kväll iaf.

Har aldrig vaknat upp med någon på julafton, förrän igår då. Det var riktigt mysigt. Kan tänka mig att göra det igen, faktiskt. Julklapparna är jag oerhört nöjd med. Både de som tomten hos farmor & farfar, och den hos mormor gav mig. Julafton var också kanon. Det är den alltid, jag verkligen älskar att umgås med min släkt. Oavsett på vilken sida av släkten det är. Vi har alltid skoj. Det är så himla gött.

När man önskar sig så få saker som jag gör, då är chansen ganska stor att man får det man vill ha. Och det fick jag. Plus en massa mer. Så jag är sjukligt nöjd.

Idag blir det jobb 17-22, sen är det utgång planerat. Får se vart och med vem det blir. Sedan är jag ledig i två dagar, för att följa upp det med 9 dagars jobb varav ett är dubbelpass. Men det ska gå bra, det ska det.

Nu blir det att bege sig ut på promenad med Vickan.
Gäller att pälsa på sig ordentligt..

God Fortsättning på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0