dreaming

Jaha. Då sitter man här. I sängen på jobbet. Väntandes på ett samtal. Ett sådant samtal som man inte kan somna utan, ni vet. Det är vad jag väntar på. Sedan ska och kan jag sova.

I morgon hoppas jag på en fika med A Toft. Och förhoppningsvis Liseberg med D. Annars blir det på onsdag. För jag måste  gå dit i år, om jag så ska gå ensam!

Usch, vad jag var arg i morse när jag vaknade. Hade drömt en sån dröm som gjorde mig både riktigt ledsen och arg. Jag kände verkligen känslan när jag vaknade.
Sen gick jag upp, åkte från Haga, hem för att hämta mamma och sedan köra mamma till hennes jobb i Haga. Nödvändigt att åka därifrån typ.. När jag kom hem och lade mig igen lyckades jag drömma en liknande dröm. Snacka om att jag var dunderarg när jag vaknade andra gången. Helvete, vad händer med mig? Varför drömmer jag så konstigt? Har det med att göra med min tankegång i fredagsnatt? Kanske, kanske inte.
Måste iaf sluta drömma sådant. Det är inte bra..

Nu får telefonen ringa snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0