driver

Ska agera chaufför och sällskap åt Sara idag. Vi ska till Ullared. Jag ska inte köpa mycket alls. Absolut inget onödigt. Bara viktiga grejer. Vi ska nog bara besöka Ge-Kås och MQ-outleten. Och Martin Shop, så klart.

Sara i ett sms igår:
"Tänkte igenom mitt val noggrant och tänkte då om det blir kö, vem kan jag stå i kö med? Och vem kan jag med att gå loss i erotikbutiken med? Valet är självklart!"

Vissa vet vad de ska säga för att göra mig glad.
Det kommer att bli en toppendag, det känner jag på mig.

Ska köpa lussebullar, julmust och mys att ha i bilen. En Lars Winnerbäck-skiva är bränd.
Nu blir det sjunga av. Sara sjunger nämligen så fint när hon sitter i bilen..

Kommentarer
Postat av: Frida

Creed till dig!



Du är grym!

2009-12-18 @ 23:27:57
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0