fuck you!

I en sådan här sitaution brukar det nog kännas konstigt, man brukar bry sig. Men inte i det här fallet. Jag bryr mig inte det minsta. Verkligen inte. Inte om det iaf. Det finns andra grejer i den här historien som jag bryr mig om. Många andra saker. Ungefär femtontusen saker. Kanske lite fler saker också.

Sedan förstår jag inte heller hur man kan ljuga folk rätt upp i ansiktet gång på gång. Stå för din handlingar, för i helvete! Jag förstår verkligen inte det. Jag har alltid varit ärlig, jag har alltid litat på folk. Det har jag gjort helt fel i. Varför ska jag vara ärlig mot en person som inte är ärlig tillbaka? Och varför litade jag så mycket på en människa, släppte in honom i mitt liv om han bara stampade på mig? Han har stampat på mig, spottat på mig och stuckit kniven i min rygg. Jag förstår inte varför? Jag gjorde aldrig honom något ont, absolut inte med mening. Och han kan inte säga samma sak, att det inte var med mening. För man kan inte göra sådana saker som han gjort utan att förstå att man sårar andra.

Det finns en enda anledning till att han finns i kvar i mitt liv. Jag hoppas att det snart ska vara över. För jag vill inte ha kvar honom i mitt liv. Han är inte värd att få finnas i mitt liv. Jävla idiotjävel!

Är det mitt eget fel? Att jag var så dum att jag litade på någon jag älskade? Att jag litade på någon som sa att han älskade mig? Är det konstigt att man gör allt för att den personen ska ha det bra? Är det konstigt att man ställer upp för den personen när den behöver hjälp? Är det så!?

Jag är bara så jävla arg på honom. Igår blev jag först lite skakig och ledsen. Men snabbt förvandlades det till ilska. Jag var så arg, så förbannad. Är det fortfarande. Man gör inte såhär.

Inte så konstigt att jag har svårt för att lita på folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0