Ge-Kås

Shoppandet tar verkligen kål på mig. Är helt slut.
Men har haft en riktigt underbar dag med min kära Sara.
Vi började på Martin Shop, för att vara säkra på att de inte skulle hinna stänga innan vi var klara. Sedan blev det lite skoaffärer (jag köpte inga skor), innan vi kom in på själva Ge-Kås. Därinne hade Sara koll, jag hade gått vilse utan henne. Fick köpt en hel del. För inte ens 2000 kr. Och då är julklapp till Jessicas bror, dricka till Vickan, grejer till D och julklapp till mamma inräknad. Så jag tycker att jag kom undan väldigt billigt.

Vi såg Morgan några gånger, hörde också honom bli uppropad lite.
Stjärnstatus på den snubben. Småtjejer tog kort på honom med mobilen..



Julmust och lussekatter åts i bilen ihop med vårt sjungade.
Gott och roligt.

Nu ska jag sova lite innan jag ska träffa D..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0