I'm just to good to be true

Igår försökte jag hålla mig vaken länge för att kunna sova länge idag. Ska ju jobba vaken mellan 22-08 ikväll. Somnade väl vid ett, klockan ringde sex och vi snoozade några gånger. Sedan körde D till hans jobb, hoppade ur bilen och jag tog över. Åkte hem och kollade lite på Vakna med th Voice. Sedan somnade jag till slut om. Vaknade vil halv tolv och kunde inte somna om. Inte precis vad jag hade tänkt mig. Får ta med massa bra filmer + datorn och godis i natt. Då ska jag nog klara det. Sen har man ju Jessica som sällskap ett tag. Och mat. jag ska klara detta.

Idag ska jag vara snäll och ställa upp för min mormor. Hon behöver hjälp med att handla inför i morgon. Självklart ställer jag upp för henne, hon är ju den bästa.

Hoppas sedan på att det blir mat hemma hos Jessica. Det har blivit så att jag bjudit in mig där på middag det senaste. Jag gillar det iaf.


Kommentarer
Postat av: emmygoodwin

:):)

2009-12-18 @ 13:35:12
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0