kids

Ingen A. Toft idag inte. Nu är det bara att hoppas på att det blir Liseberg. Annars har jag inte gjort mycket idag.



När man ska möta upp kompisar eller kollegor känns det konstigt när de säger: "Jag ska bara hämta upp min dotter/son först" eller "Jag ska bara lämna min dotter/son". Jag blir glad och avundsjuk på samma gång. Det är väl ingen hemlighet att jag tänkt på det här med barn ett bra tag. Jag vill ha barn, snart. Jag vill inte vänta i flera år till. Jag vill hitta någon att dela resten av mitt liv med, flytta ihop och starta familj. Jag vill ha en unge som håller mig vaken om nätterna. Jag vill köpa barnkläder till mitt barn..
Visst, jag är bara 21 år och inte har någon vidare utbildning. Men det skiter jag i. Jag känner mig redo ändå.

Är de inte söta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0