lay a whisper on my pillow

Det var en väldigt trevlig och mysig söndag för min del igår. Självklart dök D upp lagom till maten. Mitt i maten dök även Vickan och Linn upp. Linn var mer efterbliven än hon brukar. Så då var det illa. Ibland går verkligen hissen inte ända upp..

När Vickan och Linn lämnat oss tittade D och jag på Paradise Hotel. Så himla kul. Rami kommer in ny och ska styra och ställa det första han gör. "Först och främst vill jag bara ha kul. Men måste jag spela ett spel så gör jag väl det." Haha yeah right. Det första han gjorde var att smida planer. Pajas!

Idag blir det jobb. 17-08. Om jag inte blir erbjuden jobb i morgon ska jag nog ta och städa lite här hemma. Typ julstädning. Så jag hoppas på att jag blir inringd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0