not much for life

Jobba och sliter, äter och skiter. Ungefär så ser mitt liv ut just nu. Har inte mycket tid över till annat. Fast i torsdags var jag på bio med Jessica. Vi såg Luftslottet som sprängdes. Den var sjukt bra. Och jag var sjukt nervös hela tiden. Fi fan asså.

Igår jobbade jag 8-22. Efteråt lekte D, Christian och jag taxi. Jag körde och de åkte med. De verkade tycka att den leken var mycket roligare än vad jag gjorde. När jag hade släppt av de i Tuve åkte jag hem och sov.

Vaknade vid fyra av ett samtal mitt i natten. När vi hade lagt på ville jag somna om, min kropp ville något annat. Helt plötsligt fick jag ont i magen. Och då snackar jag inte bajsnödig-ont-i-magen. Utan det var riktiga kramper. Fy i helvete vad det gjorde ont. Gråtheten var inte långt borta. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Jag kröp ihop till en boll, jag sträckte på mig så mycket jag kunde. Det hjälpte inte. Jag gick upp och satte mig på toa, inte heller det hjälpte. Tog två tabletter och sedan gick jag och lade mig igen. Efter ett tag lugnade det ner sig och jag försökte somna. Jag gjorde nog det till slut, för jag vaknade när mammas klockan ringde vid kvart över åtta.

Idag ska vi åka till Lager 157 för att shoppa lite. Jag behöver shoppa lite nu. Jag behöver verkligen det. När jag kommer hem är det lagfest som gäller. Gamla div 2 laget ska ha lagfest. Det kommer bli riktigt bra, det känner jag på mig!

Kommentarer
Postat av: steffi

http://www.youtube.com/watch?v=4aTqRpGe8WA

2009-12-12 @ 15:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0