not much time over

Mäktigt var ordet enligt A. Toft på mitt förra inlägg.
Mäktigt. Det var ett ord hon använde mycket i Turkiet. Många låtar var mäktiga.
Till slut drev vi med henne, och allt var mäktigt.
Det var kul.
Jag har varit riktigt jävla dålig på att blogga. Men jag har verkligen inte haft orken. Jobbar alldeles för mycket för att orka. Och på helgerna hinns det inte riktigt med. Speciellt inte när man går av ett pass 22 på fredagskvällen och börjar 8 på lördagsmorgonen. Då orkar man inte ens slå på datorn. När man sedan slutar 18 på lördagen och direkt ger sig av till Marielle för att gå på inflyttningsfest, hinner man inte heller slå på datorn.
När man på söndagen ställer klockan på 11.55 för att titta på handboll, och när matchen är slut behöver åka till jobbet.. Då hinner man inte heller. När man sedan på söndagskvällen går av passet klockan 22, åker till Marielle och hämtar grejerna man lämnade kvar där dagen innan, åker sedan vidare till D och äter middag, myser i soffan och tar en dusch. Då hinner man inte heller. För helt plötsligt är klockan halv ett, och klockan ringer 06.00.
Jag har då knappt varit hemma på hela helgen. Mestadels har jag då varit på jobbet eller hos D..
Man orkar liksom inte. Jag tycker det är tråkigt. För jag tycker om att skriva..
Och jag vet att jag skriver skit ibland, men jag bryr mig inte. För jag tycker om att skriva.
Lördagskvällen var riktigt trevlig. Efter inflyttningsfesten begav vi oss till Park Lane och hade riktigt skoj. Mycket skratt och dans. Så som det ska vara.
Idag är jag ledig. Sitter hemma hos D i hans morgonrock och tittar på Våra bästa år.
Ska fixa i ordning mig och sedan bege mig ner på stan för att handla lite julklappar.

Kommentarer
Postat av: Vickan

wohooo en update, äntligen! :)

2009-12-08 @ 12:55:22
URL: http://vicktorias.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0