reunion

Hittade en jävla massa på Lager 157 igår, mina vänner. Alldeles för mycket. Ett par stövlar. MIna nya favorit stövlar. Och det är med klack också. Inte illa för att vara jag.

När jag kom hem efter shoppandet var jag helt slut. Slocknade direkt när jag kom hem. Sedan fick man göra sig i ordning. Lagfest med gamla div 2 laget hemma hos Sofia Holmberg. D kom förbi en snabbis innan och körde mig sedan den långa biten till Holmberg.
När väl alla dykt upp var det trevligt. Sedan begav vi oss hem till Jacob och där var det fest hela natten lång. Vissa av oss, nämner inga namn, badade med badring och simglasögon i badkaret. Så himla roligt.

Idag har jag kollat på handboll. Ingen jätterolig match. Kärra mot Heid. Och Kärra förlorade. Jag tittade dock inte så mycket, som vanligt..
Nu ska jag snart laga mat tillsammans med min mamma. Sedan dyker väl D upp..


Jag vill gå på Liseberg! Jul på Liseberg är så himla mysigt!
Någon som vill gå med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0