what's happening to me?

Jag har fått ett ryck! Inte ett sånt ryck då det rycker i benet eller i ögonlocket. Utan ett städryck. Jag ska plocka undan på min övervåning. Jag ska dammsuga. Jag ska dammtorka. Jag ska kanske till och med moppa golvet. Det sista är lite tvek på, får se hur jag känner efter allt annat. Hoppas bara att jag hinner innan jag ska åka till jobbet..

Snart är det jul. Två av fyra julklappar är inhandlade. De andra två vet jag vad jag ska köpa. Tror jag iaf. Jag är så delad. Vet inte vad jag ska göra. Jag vet vad jag vill göra, och jag vet vad jag borde göra. Det är inte samma sak. Tyvärr. Om det ändå hade varit samma sak hade det inte varit några problem. Så nu är frågan, om jag ska gå emot min vilja eller inte? Jag har ett inbördesslagsmål inom mig själv. Har tagit hjälp av vänner, även de säger olika. Får fråga mamma, hon vet alltid bäst.

Nu ska jag plocka undan min frukost (makaroner och köttbullar) för att sedan bege mig till övervåningen där jag ska städa till det här..

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0