yuck!

Jag gjorde nästan som jag hade tänkt igår. Blev inget moppande. Plockade undan en hel del. Dammsög. Men det är lite kvar. Dock inte mycket alls.

När jag var på Ullared köpte jag en låda Naturdiet. Ni vet sån hålla vikten/gå ner i vikt dryck. Var lite hungrig för en timme sedan när jag vaknade och tänkte skaka mig ett glas. Fy i helvete vad det smakade illa! (Förlåt, Vickan) Jag som redan mår illa på morgnarna var sjukligt nära på att spy. Usch och fy. Hällde ut skiten och tog fram en macka i stället.
Varför gör man nyttiga saker som smakar illa? Det är väl ingen jävel som vill äta/dricka det då!? Jag äter ändå Viktväktar-mat ibland och det smakar ju gott. Dock är portionerna väldigt små, men smaken funkar absolut!
Så om någon vill ha en låda Naturdiet med smak av vilda bär, hör av er till mig. Jag har en ståendes i trappan.

Inatt har jag inte kunnat sova något alls typ. Var på jobbet. Gick och lade mig vid halv elva, pratade i telefon ett tag. Sedan hade jag inte somnat klockan ett när jag blev "väckt" för att hjälpa till på jobbet. När det var klart tog det väl ytterligare några timmar innan jag somnade. Kul att vakna när klockan ringde klockan sju sen. Eller inte.
Åkte hem och lade mig. Vaknade vid 12.09 av ett sms från Vickan.
Men det är bra att jag börjat vända dygnet. Ska ju jobba vakennatten i morgon. Sen måste jag verkligen kunna sova på dagen där. För sen ska vi til mormor på kvällen. Och då vill jag inte vara trött..

Vad som händer idag återstår att se..

Kommentarer
Postat av: KangarrroooWickan

haha men jag tänker att vi kommer ha för mycket fritid? ;)

2009-12-17 @ 13:37:28
URL: http://vicktorias.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0