clothes everywhere

Jag borde inte sitta här. Borde städa på övervåningen. Det är kläder överallt; i mitt rum, i bastun, vid datorn och i allrummet. ÖVERALLT! Men jag orkar bara inte. Men måste. Ju mer jag gör idag, desto mindre behöver jag göra imöra. Ganska logiskt, ja. Och sedan, om jag gör mycket idag så kan jag jobba längre imöra. Och om jag jobbar längre imöra får jag mer pengar när lönen kommer. Så som ni förstår så borde jag slita mig från datorn. 

Snart, snart..

 

Imöra kommer Sanna & Soffie. Ska hämta de i stan vid sex. Sedan ska vi väl hem till mig innan vi sticker upp till matchen. Jessica och Malin ska förmodligen göra comeback. Skitskoj. Även om Jessica "tar" min plats, så tycker jag det är skoj. Hon förtjänar ju den, jag har inte där att göra. Jag vet det, och alla andra. Visst, det är tråkigt. But that's life..

 

 

Ett förlåt, är det för mycket begärt?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0