congrats, dude!

Idag är den dagen vi alla väntat på.

Visst, det är Melodifestivalen åså. Men vem faan bryr sig om det när Vickan fyller år!?

 

 

I går plockade jag upp Soffie och Sanna på centralen. Åkte hem till mig och tog det lugnt. Sedan bar det av till affären för att handla middag, sedan gick vi till hallen. Vickan, bla, skulle göra debut. Och som hon gjorde det. straffmål liksom. Sen får vi inte heller glömma PG heller. Eller Jessica och Malin

Och Carro var grym. Matchens, verkligen välförtjänt!

 

Men whatever. Vi åkte hem till mig och fixade maten, åt när Vickan väl kom. Sedan gick de, och vi gick och lade oss.

Klockan ringde 8.00. Inte okej på en lördagsmorgon. Träningsmatch mot Boden, palla det. Vi vann iaf, och jag gjorde väl en helt okej match. Steffi lurade upp mig på läktaren på uppvärmningen så då gjorde jag det på ngn på matchen. Steffi lärde mig liksom hur man gjorde.

Åkte till stan efter matchen. Köpte klänning att ha ikväll, strumpebyxisar och annat smått och gott.

 

Ligger nu hemma och tar det lugnt. Måste göra det om jag ska orka kvällen.

Ska snart fixa till mig. Vid fem kommer det folk hit. Förfest vettu. Skulle egentligen förfestat i lokalen, men då VIckan sa att vi inte behövde, och andra inte hade någonstans att vara så erbjöd jag mig att ta hit folk..

Men det ska bli kul ikväll! Tjohoo!

 

I try

all the time

do you?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0