gameday

Idag blev det ingen träning för mig. Kände att jag måste vila kroppen, så som jag mår. Men blir det inte bättre till imöra så kan jag ju likaväl vara med och träna, eftersom det då inte hjälper att hoppa över träningar.

Men jag har fått gjort massa nyttigt; handlat godis, beställt massa kläder.. Och snart börjar handbollen, RIK-Sävehof. Tänkte åka dit och titta egentligen, och stödja RIK med pengar. Men känner att jag inte orkar. Huvudet är för tungt.

 

Även om jag tror att Sävehof kommer att vinna, så håller jag och hoppas på vinst för RIK. En gång RIK:are, alltid RIK:are.

Fast det hela började med att absolut INTE hålla på Sävehof, höll på RIK bara därför. Vi kunde inte hålla på Sävehof när en kompis till mina föräldrar var så insatt i Sävehof som han var. Så då blev det RIK, och man är fast.

 

Undrar hur det känns för Emil att möta RIK ikväll?

 

Skänker en extra tanke till Sannisen som opererat sitt korsband för tredje gången.

Men du vet vad de säger, tredje gången gillt.

Se till att vara på benen snart igen, så vi kan planera våran turne. 

Längtar tills vi är på scenen och kör gärnet!

"Kom igen nu, Kikki. Kör för FA-AN!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0