happy birthday, big brother!

Yesterday was my day.

Today, it's my brothers day.

So congrats!

 

Igår efter träningen hade vi middag; Jennifer, Pauline, Mamma, Pappa och jag. Det var trevligt. Pauline stannade över natten, ännu trevligare. Kul sällskap när hon somnar innan jag gjort mig i ordning för sängen. Men sånt får man ta.

 

Idag då? Jobbat, sen hem för att vila. Kollade på One Tree Hill och Desperate Housewives, sedan däckade jag. Väldigt välbehövligt, men nu känns det korkat gjort. Kan inte sova nu. Fast hade jag inte sovit innan träningen så hade jag inte kunnat träna. Men vad hade det gjort för skillnad? Inte så att det gick särskilt bra precis, eller har gjort på länge. Men i förra veckan har jag något att skylla på, vad ska jag skylla på nu? Att jag tappat det? Jadu, jag vet inte. Är bara trött nu, i hela kroppen.




Så nu sitter jag här och kan inte somna. Kanske hjälper att stänga av och lägga ifrån mig datorn.

Förresten. När jag ändå sitter här kan jag passa på att tacka alla för alla gratulationer jag fick igår. Även Bellas och Carros, som kom lite sent på bloggen. Men hey, bättre sent än aldrig. Och de grattade ju mig IRL..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0