happy birthday to me!

Idag fyller jag år. Tjoho! Eller något sånt. 21 år, vad är det för ålder? 

Längtar till jag fyller 25 år, då ska jag ha feting fest. Som jag sa till Tanja i lördags; "jag har redan börjat planera min 25-årsfest!"

Bästa, och enda, presenten hittills är från Soffie. Fick Brown Sugar från henne. Så jävla underbart bra!

Men iaf, det är min dag idag. (hade det vart fredag eller lördag så hade det vart Steffis också, men nu är det måndag och bara min!)

 

 

Vad händer idag då?

Var och solade lite förut, det får man göra på sin födelsedag om man vill. Sitter nu här hemma och bara tar det lugnt, så jävla skönt. Ska käka något snart, börjar bli riktigt hungrig. Ikväll är det träning. Efter den kommer Pauline och Jennifer hit på middag.

 

Första att gratta mig på mobilen var Caroline Strömberg. På facebook var det my brother from another mother, Mikael Löfgren.. Så grattis till er, eller något sånt.. 

 

happy birthday to me

happy birthday to me

happy birthday dear myself

happy birthday to me


Kommentarer
Postat av: johanna

okej får väll börja med att gratta dej så GRATTIS GRATTIS GRATTIS=)

Sen så utmanar jag dej på min blogg. kika in och se=)

Hoppas du får en bra födelsedag. kraaam

2009-02-09 @ 15:44:48
URL: http://jsernemo.blogg.se/
Postat av: bella

GRATTIS !!!

2009-02-09 @ 15:54:44
URL: http://izabellak.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag utmanar dig!

2009-02-10 @ 15:52:30
Postat av: Anonym

glömde säga att des vart jag

2009-02-10 @ 15:57:27
URL: http://emilieseferaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0