if I just lay here..

Efter att det började låta från undervåningen vågade jag inte vara kvar däruppe. Låter kanske konstigt, men så är det iaf.

 

Ska snart göra mig i ordning för natten. Inte för att jag kommer att somna, nej nej. Det tar nog ett bra tag, om jag känner mig själv. Kan inte somna när jag är ensam hemma, det går bara inte. Hur mycket jag än försöker. Då är det extra jobbigt att veta att man ska upp jävligt tidigt dagen efter. Börjar klockan sju. Men slutar dock när jag vill efter klockan ett. Tror jag ska jobba till två. Då hinner jag hem för att städa och sen vila lite. Det lär jag nog behöva efter den här natten..

 

Undrar om Annie kommer ihåg att ringa idag, innan hon går och lägger sig..? 

 

 

Toivonen, ta och klipp dig!

 

”Är han mörkast? Tycker att han blivit lite ljusare med åren..”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0