just a minute

Idag fyller en av mina före detta idoler år; Pernilla Ahlm. Ganska kul ändå att när jag gick på Kärraskolan, minns inte vilken klass, så gjorde jag ett arbete om henne och Jenny Wikensten då jag intervjuade de. Tänk att skriva så om sina kompisar liksom.

 

En annan som fyller år idag är min före detta klasskamrat Bullfittfrida. Träffade henne ute förra helgen. Det var kul. Vi hade pratat med varandra innan och så bara råkar vi stöta på varandra på Valand sådär.

 

Grattis på er båda!

 

Nu ska jag nog sova. Men känns som att jag kommer få sms om ungefär 10 minuter, och då kommer jag vakna. Kanske lika bra att hålla sig vaken tills dess. Spännande vem som blir den första att gratta mig..

Minns när jag fyllde ett år, kanske var det 18, då var jag tvungen att hålla mig vaken till tolv för att Fredrick som jag pratade med i telefonen ville vara den första att gratta mig. Efter att han grattat mig läste jag det första smset, och det var från en jag inte ville ha grattis-sms från. Hur konstigt det än låter så ville jag inte att hon skulle gratta mig. Kanske därför hon gjorde det?

 

2-3 mars kommer Lillsyrran upp. Då ska jag titta på henne och alla andra. Hoppas jag inte jobbar då bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0