Mohaha!





Se där ja. Så fel man kan ha. Och bra är väl det.

RIK vinst. 31-26. Hyffsat okej ändå. Många RIK:are var bra. Framför allt Erra, Inte Christoffer utan Erik, i målet.

Samma sak med han nummer 3 i RIK. Förut kallades han för Linkan, men just nu kallas han nummer 3 i RIK.

 

Nu ska mamma och jag fixa kvällsmat. Sen ska vi nog gå och sova båda två. Vi känner oss krasliga båda två. Så får se hur det blir med jobbet imöra. Förresten så ska det komma en överraskning hit imöra. Hoppas på en speciell grej, men är rädd att det inte kommer att bli så. Men man kan alltid hoppas.

 

Jag glömde förresten nämna att jag fick fler presenter i lördags. Först av Catta & Morgan, Jennifers föräldrar. Fick två linnen. Och sen fick jag örhängen och presentkort på håltagning av Jennifer & Pauline. Så på fredag, efter intervjun ska jag iväg och ta hål i öronen. 

Och på torsdag ska jag till Camilla och fixa håret. Så jävla skönt. Verkligen på tiden.

Jobbigt att behöva ta sig ut till Partille bara..


Kommentarer
Postat av: LAJNEN

Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig! Dom är över nu, hör ett boom boom boom som kallar på dig!

2009-02-16 @ 23:01:31
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0