my weekend

Helgen i korthet.

Lördag:  Match i Backa mot just Backa. Vi vann. Min egen insats var godkänd. Sedan köra hem på hala vägar. Duscha, käka och fixa sig. Natta plockade upp oss och vi åkte till Mayra. Dags för överraskningsfest för Oscar. Han blev nog mer glad än överraskad. Vissa hade ju svårt för att vara tysta, dock inte jag den här gången.

Åkte sedan in till stan, Valand blev det. Skitskoj. Mayra och jag dansade hela tiden, Oscar hängde på ett tag också. Kvällen slutade på Kebabhouse. Åkte sedan hem med en konstigt chaffis. Inte som Mommo precis..

 

Söndag: Vaknade hyffsat i tid. Skulle åkt och kollat på Moses match, men det blev ingen match. Åkte därför istället med Jennie för att kolla S-hof möta Höör. Hon hade lovat Dajen att kolla, och jag tänkte; why not? Kunde ju passa på att prata med Cilla åså då. Träffade Pelle också och snackade en del, var längesen. Gamla idolen liksom.

Mamma och jag var sedan hos mormor på middag. Jag gillar hennes lägenhet. Även om det inte är som huset i Paradiset (Partille) så känns det bra. Där skulle jag kunna tänka mig att bo sen. Någon gång.

På vägen hem från mormor plockade vi upp Jennie. Sen tog vi det lugnt hela kvällen, och det var skönt. Kändes verkligen som förr i tiden. Det första hon sa när vi öppnade dörren var: "Åh, så längesen man var här. Känns skönt att vara tillbaka"

Och jag kan bara hålla med.

 

Måndag: Jennie åkte precis. Följde henne upp till Centrum. Ville komma ut i luften. Nu väntar jag bara på att posten ska komma. Mina kläder jag beställde i förra veckan ska komma typ idag. Och så fort de kommer ska jag åka och hämta de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0