the botten is nådd

Den låten alltså. Jag älskar den. Jag blir glad av den. Jag blir laddad av den.

Minns för några år sedan, jag bodde hemma och på nerevåningen. Jag gick i skolan.

När jag skulle göra mig i ordning för att gå ut, eller på fest. Då var det alltid denna låten som spelades följt av Fairytales "Tills natt blir dag". Och nej, jag skäms inte. Skulle aldrig falla mig in.

Det är ju som att jag skulle skämmas för att jag ÄLSKAR att titta på "Så ska det låta" och "Allsång på Skansen". Men varför skulle jag skämmas för något jag tycker om, eller gör? Nehe du, inte min grej liksom.

 

Anyway. Den låten kom nu iaf. Och jag blev glad. Och ännu en gång denna veckan blickar jag tillbaka på tidigare stunder i mitt liv. Känns som att det är någon slags nostalgivecka för mig.

 

 

                    

 

frosseri!

 


Kommentarer
Postat av: bella

jag utmanar dig

2009-02-26 @ 20:35:15
URL: http://izabellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0