shoeaholic

Åkte då in till stan för att träffa Jennie. Slapp sitta ensam på bussen då Holmberg dök upp där.

Gick sedan till Löplabbet och köpte löpardressen, så här ska ut och löpas! Eller inte. Men skönt att ha en på vintern också.

Skulle sedan försöka hitta något till Sara. Det var svårt, då Jennie inte ville hjälpa mig att leta något eftersom hon inte tycker att jag ska köpa något till henne. Men det skiter jag i. Jag SKA köpa något till Sara.

Gick sedan upp till Greenwich och tog oss en långlunch. Satt och prata om allt och ingenting. Träffade personer som gjorde Jennies dag ihop med saker jag berättade. Skulle sedan ta bussen hem då Jennie skulle iväg och träna. Det stod att bussen skulle komma om 14 minuter så vi gick in på Din Sko så länge, för att fördriva tiden. 

Maria med dålig ekonomi + skoaffär = dålig kombination. 

Inte alls bra gjort. Men skorna var så snygga, jag var bara tvungen att köpa de.



visst är de snygga!

 

Sedan tog vi bussen hemåt, Jennie hoppade av på Backaplan och jag åkte vidare. Pratade sedan med Tanja. Hon blev stolt över mig, två gånger. Dels för att jag köpt dessa skorna, med klack, och dels för annat som jag gjort. Känns skönt när folk blir stolt över en.

 

Sitter nu här hemma och tittar på tv efter en helt underbar dag med en helt underbar tjej. Så jävla skönt att ha henne här uppe igen. Ska verkligen ta vara på tiden nu, vet inte när det tar slut liksom. Det är absolut något vi båda har lärt oss..


Kommentarer
Postat av: Vickis

Maaaria :D Vad händer??? Jag är stolt!

2009-02-24 @ 18:38:40
URL: http://vicktorias.blogg.se/
Postat av: Seffan

Puss

2009-02-24 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0