my friend is back

Är det en vanlig dag? Är det en vanlig dag?

Nej, det är ingen vanlig dag. Det skulle kunna vara min födelsedag.

Hurra! Hurra! Hurra!

 

Dagen började med anställningsintervju. Det gick bra. Sedan åkte jag runt på Valhallas parkering för att hitta en plats. Till slut fann jag en. Thank God. Sedan mötte jag upp Martina och Bundsen i omklädningsrummet, upp i A-hallen för att titta på uttagningen. Ja, det var 93:or och lammkött. Men jag var inte där för killarnas skull, även om Sofie verkar tro det. Jag var där för att hälsa på Jenny, Verran, Pajen och Erik. Erika dök också upp, tjock och fin. Snackade lite med henne. Martina och Erik hade en lite hetsig (men lugn) diskussion. Där satt jag mittemellan och försökte gå upp i rök. Men kul var det, tror vi alla tyckte det.

 

Åkte sedan in till stan för att käka lunch. När vi sitter där och käkar ringer min telefon. Jag svarar och det var Jennie. Vi snackade lite. När vi lagt på säger jag till Martina att jag tror att Jennie är i stan och ska överraska mig. Jag hade fått den känslan. Precis när jag sagt det så dyker hon upp precis bakom mig. Snacka om att jag blev glad! Gråter nu när jag tänker på det. En helt underbar present. Lite sen kanske, men vad gör det. Bättre sent än aldrig.




Och det bästa av allt är att hon ska stanna här ett tag. Jag blir så jävla glad. Det ska bli som förr. Underbart. Åhh, är så glaaad! Jag tror inte att någon förstår.

 

Åkte sedan till Backaplan för att ta hål i öronen. Jennie gick hem till Marlena så länge. De skulle fika, sen ska vi ses igen.

Axel (som var med oss hela tiden) och Martina följde med in. Det var över innan det han börja. Så då var det gjort.

Åkte sedan in till stan. Martina fick sina ögonbryn fixade. Under tiden gick Axel och jag rundor för att köpa presenter till Palle och Oscar. Även det funkade bra.

 

Nu sitter jag iaf hemma och tar det lugnt, skönt.

Ska åka in och plocka upp Jennie och Carro innan matchen.

Sen får vi se vad som händer och sker.

Jag bryr mig inte, jag är bara så glad just nu.


Kommentarer
Postat av: emelie

Visst är den snygg =) Vi har haft den i butik, men hos oss är den iaf slut.. men kolla i stan annars=)

2009-02-21 @ 11:50:08
URL: http://emelielindenhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0