food

Att trycka i sig godis innan träningen igår resulterade i magknip. Men inte störde det mig. Var lika grym som vanligt, om inte ännu bättre. Tror Jessica, Steffi och Annie var riktigt imponerade av mina skott. Och Frida, hon hann inte ens flytta sig. 

 

Onsdag. Det brukar innebära middag hemma hos familjen Sköld. Har iofs inte pratat med mamma idag, så får se hur det blir med det. Men vill jag ha något får jag nog ringa henne snart. Och varför skulle jag inte vilja ha något? Finns det någon gång jag INTE velat ha mat? Skulle inte tro det va!

 

Åkte och solade efter jobbet. Tänkte hälsa på Tanja, men hon svarade inte. Lika bra det, så fick jag solat också.

Behövdes. Imöra ska jag till frissan. Sedan blir det kanske att åka hem innan jag beger mig iväg på intervjun. Efter det träning med mat, gottgott.

 

Och på fredag är det en till intervju på schemat. Sedan ska jag väl försöka hitta lite presenter till Anton Pauline. Och så ska jag ta hål i öronen. På kvälla sen är det ju match, och då kommer Erik och tittar. Har lovat honom att sitta med honom då han inte har något bättre sällskap, stackare. Han vet inte vad han har gett sig in på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0