you are my friend

det är som om du inte vill 

att andra ska veta att du tycker jag är bra

för det ingen vet

har ingen ont av

och är det ingen som vet

är det ingen som kan kommentera

eller tycka att det är konstigt

därför säger du det bara

till mig




För mig är de viktigaste sakerna också de små sakerna. Som till exempel ett litet sms från en kär vän, där den säger hur mycket den tycker om en och hur mycket man betyder för denne. Det är inte heller fel att höra att den personen stöttar en i vått och torrt, i ur och skur. Att höra att personen i fråga är där för en 24/7, på samma sätt som den vet att man är där för den är inte heller helt fel. Ett litet; "jag saknar dig" sms är också ganska högt på listan.. 

Det är sådant som kan göra min dag, vända dagen från negativ till positiv, få mig att le för mig själv och kanske till och med fälla en liten glädjetår.

 

 

Idag är det kalas för mig. Ingen feting släkt som kommer. "Bara" mormor, farmor, farfar och farbror. Men det räcker ändå.





Bjuder på en lite äldre och en lite nyare bild på mig och min snygging

Är så glad att du finns.

You know exactly how to bright up each and every day..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0