friday night and the lights are low

Fredag kväll och det brukar innebära match. Dock inte för mig. Antingen sitter jag på bänken eller oftast på läktaren.

Men jag är alltid där, som den trogna supportern man är. Hejade som vanligt, dock inte lika högt och mycket då jag har halsont och hostar en del. Får spara rösten till mig egna match imöra.

 

Denna fredagen var det dock inte match i Lillekärr, utan i Idrottshallen i Kungälv. Hatar den hallen. Förstår inte hur de stackars Kungälvsspelarna pallar att spela där.

Vi vann iaf, med några bollar. Jossan blev välförtjänt utsedd till Kungälvs bästa lirare. Åh, vad jag tycker om henne. Saknar henne en del. Kom och tänka på Riks 1 eller 2 (spelar roll) när jag var Grynge. Faan vad kul vi hade i det lilla rummet där..

 

underbar tjej!

 

 

Efter vår match mot Kungälv så var det dags för Kungälvs herrar att ta sig an Eslöv. Tror att Kungälv vann, vi drog innan det var slut.

Har tittat klart på Lets Dance med mor och far. Sedan begav jag mig upp till mig. Ligger nu i sängen och kollar på Boston Legal. Ska nog försöka sova efter detta. Känns som att det behövs. Och imöra ska jag sova ut. Funderar på att stänga av mobilen. Fast det kan jag inte. Mina vänner ska kunna nå mig när som helst på dygnet. och det får jag stå fast vid.

 

Innan jag beger mig så vill jag bara säga grattis (om det är vad man säger) till min kära vän Vicktoria som har blivit faster till en liten Alexander. Hon kommer att bli en sån bra faster till den lilla ungen då hon älskar barn.. GRATTIS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0