pink

Igår kom Jennie hit och jag lagade middag till henne, gourmetmiddag som hon kallade det. Ryggbiff och potatiskroketter. Så jävla gott, om jag får säga det själv?

Sedan bokade vi biljetter till PINK den 10 november!! Jag gick ett tag därefter runt och sjöng: "Jag ska gå på Pink, la la la la la la!" Detta har jag velat göra innan. Två gånger, men båda gångerna har jag haft natonella prov så jag inte har kunnat åka. Men nu kan jag åka. Tjohoo! Tredje gången gillt.

 

love her!

 

 

Åkte sedan upp till Centrum och hämtade ut biljetterna. Tjejen i kassan var lite trög, men det gjorde inget. Jag var så glad ändå. Sedan åkte hem till familjen Grgic. Jag skulle överraska Anna genom att ha med mig Jennie. Och som hon blev överraskad.  Är så kul när man kan glädja någon sådär. Sen satt vi (Anna, Tanja, Jennie och jag) hemma hos de i ungefär 5 timmar och pratade om precis allting mellan himmel och jord. Gamla minnen, och nya grejer. Jag åt även lite mat, lasagne som jag också fick sist jag var där. Älskar att vara hemma hos familjen Grgic. Inte bara för maten, utan för att man verkligen känner sig välkommen där. Man känner sig som hemma. 

Körde sedan hem Jennie och åkte därefter hem till mig. Somnade efter CSI. 

 

Ska snart gå upp ur sängen för att käka frukost och titta på inspelade Navy CIS och Mästarnas Mästare. Det låter som att det regnar ute, annars hade jag tänkt att gå ut och springa. Orkar inte det i regnet. Hade också tankar på att sola, får se hur det blir med det. Pallar inte att gå dit i regnet..

Ja, vi får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0