hungry

Jag har en vän som jag tror vid vissa tillfällen vill säga upp kontakten med mig, 

om så bara för en kort sekund.

Jag tror att det här är ett sånt tillfälle..

 

Gårdagskvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men det blev bra ändå.

Det blev middag här igår. Lasagnette, mums. Sedan var det tänkt att jag skulle kolla Friidrott. Istället fick jag åka och hämta MRB. Ville kolla på fotboll med mig. Ganska enkel seger för United. Sedan kollade vi lite på Seinfeld innan det var dags för MRB att åka hem. Och ja, jag fick köra honom hem.

 

Kom precis hem från Partille. Det gick fortare än vad jag hade trott. Så nu sitter jag här och väntar. Ska ta mig något att äta snart, sen packa väskan och kanske byta kläder. Kanske inte passar sig att gå på en intervju i degkläder. Inget jättebra intryck kanske.

 

 

 

 

”Varje gång jag har ont i fissen tänker jag på dig”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0