it was nice

Jag måste först börja med att säga: "HAHA!" (Seffa och Jeffan fattar). 

Det är inte allt jag har att säga om det hela, men det räcker..

 

Igår var det helt magiskt, så jävla roligt. 

Började med att vandra runt på Allum för att hitta en present, set gick sådär bra. Kollade sedan S-hof - Kärra. Slutade dock med S-hof vinst. Än en gång bevisas det att vilja och inställning slår klass. Helt rättvis seger, men det borde inte vara så. Kärra har fler bra spelare, medan S-hof kunde spela som ett lag. De förtjänade segern. Men whatever.

 

Åkte sedan en snabbis till Backaplan, hittade jättefina ljusstakar till vår vän Nathalie. Körde hem snabbt till mig för att packa kläder, sen begav vi oss mot Jeffan. Ett snabbstopp på donken bara. Hemma hos Jeffan fixade vi oss, vissa snabbare än andra. Jag körde sedan till Natta där det bjöds på tårta (jättegoda) och shit. Fick åka och hämta Mayra på stationen också. Vi drack (jag bara cola och fanta exotic, dock inte ihop) och dansade. Nattas stackars elefant råkade illa ut..

 

Åkte sedan in till stan, jag körde partybilen. Vi sjöng (Jeffan och jag iaf) riktigt högt. Kanske inte så bra, men vad gör väl det? Vi gick till Valand. Så jävla roligt. Vi dansade och hade så jävla roligt. Svårt att förklara för er som inte var där, men det var så jävla kul! 

Skulle sedan bege oss till Soho och träffa lite polare, men kom aldrig så långt. Det skulle stannas på alla ställen och käka, sedan gick vissa av oss i sällskapet allt annat än snabbt. Så vi satte oss på donken och så kom våra vänner dit efter ett tag istället. Så jävla roligt, berättade historier om muffins åså. Haha.

Skulle sedan blivit efterfest hos Mayra, men så blev icke fallet. Istället åkte Natta, Jeffan och jag hem till mig för att sova.

Girls, I wanna do this again!

 

Vaknade för en stund sen. Käkade frukost och sedan kom NickePicke och hämtade tjejerna. Så sitter här nu och väntar på att tiden ska gå, samling kvart i tre. Match mot Aranäs. Sist vann vi, men då gjorde Jeffan 14 mål eller något. Nu ska hon inte vara med, så vem ska då göra målen? Inte jag iaf!

 

Typ VM-final sen, eller?


Kommentarer
Postat av: Anonym

;)

2009-02-03 @ 14:54:40
URL: http://emilieseferaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0