lovely friends

Jahopp. Så sitter man här igen.

Vinst igår för oss. Serieledning, än så länge.

Efter matchen åkte Jessica (matchens lirare) och Carro med hem till mig med varsin pizza. Det var gott.

Tjötade om allt och inget. Alltid lika trevligt.

Sen åkte de hem.

 

Idag har jag inte gjort mycket. Håller på att göra mig i ordning samtidigt som jag sitter här och tittar på skidskytte. Det går väl sådär bra, om man säger så. Måste ta mig till Systemet sen. Orkar inte det. Inte för att det är så jobbigt egentligen. Men det är tillräckligt jobbigt för att jag inte ska orka det. Men samtidigt är det nog bra att komma ut i luften och röra sig innan det är match sen. Så jag inte degar ihop.

 

Match sen, då ja. Jennifer kommer hit efter det och vi ska göra oss i ordning. Sedan ska vi ta oss till Angered. Ska bli trevligt. Bara gött folk. Så jag gillart.

 

 

Sedan vill jag passa på att gratulera en av mina närmsta vänner, Pauline Olsson

Även kallad Palle, Pilla, Pauo, Pao, Palina.. 

Grattis på födelsedagen, kompis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0