MRB

Nu sitter jag här igen och är trött, as usual.

Träningen var rolig idag. Kanske var det för att det inte gick dåligt för mig, kanske inte?

Efter träningen var det mat, as usual. Idag bjöds det på Spaghetti Carbonara. Efter det bjöd Martina aka Rövhålet på glass. Vissa (Bella, Eddie & Carro) åt mer än andra (alla andra). Tror inte att det fanns någon chokladsås efter att Caroline hade varit framme.

 

 

Imöra är det upp tidigt. Hade så gärna velat hoppa över intervjun och sova ut. Men icke sa nicke. Istället ska jag infinna mig på Sofierogatan klockan 09.00. Efter det blir det att åka till Valhalla för att hämta upp Martina och Axel. Får väl hälsa lite på mina kära favoriter; Jenny & Verran. Sen är väl Erik där förmodligen också, så man får tjingsa på honom.

Efter det ska Martina, Axel och jag bege oss in till stan för att shoppa. Jag ska köpa present till Pauline och Oscar. Och kanske någon till mig.

 

Och vad händer sen då?

Hem och ta det lugnt innan matchtittandet, hoppas jag.

Efter matchen kommer Caroline och Jessica hit för att umgås, tjihoo!

Planera resan kanske? Boka? Nja.. Vi får se.

 

Steffi vill fortfarande veta vem MRB är. Men det får hon inte nu. Kanske senare.

Men I wanna keep it low. Inte gå ut med något för tidigt. 

Så hon får nöja sig med MRB än så länge.


Kommentarer
Postat av: LAJNEN

Haha vadå, åt du upp den sist? :P Nä jag tänkte mer på förra hemmamatchen när Stina, Jossan, Hanna, Evve satt o hade käkat så kommer jag o det finns ingen mat eller tallrikar kvar :P

Förresten så såg du la knappt min tallrik igår? Tog inte ens mycket chokladsås! Så det så!!

2009-02-20 @ 16:08:57
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0