time

Snott från Joannas blogg. Trots att hon dissar mitt val av veckans babe..

 

 

Skulle du vilja vara längre? Lite granna


Skulle du vilja väga mer?
 Samma hät


Skulle du vilja dricka dig full nu?
 Yes, why not?


Kan du röra på öronen? 
Varför skulle jag inte kunna göra det?


Kan du slicka dig på näsan? 
Nej


Kan du kolla i kors med ögonen? 
Yes


Kan dina föräldrar lita på dig?
 Absolut


Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
 Kanske om jag får en miljon


Kan du vara på fest utan att dricka? 
Absolut


Kan dina vänner lita på dig? 
Alltid


Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? 
Ja


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? 
Det har väl hänt


Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? 
Ja, någon gång har jag nog hört det


Har du ett syskon?
 En storebror


Har du varit full den här månaden? 
Nej. Men vänta en dag så har jag..


Har du någonsin haft sex med någon?
 Ja


Har dina föräldrar ljugit för dig?
 Det har de säkert

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Bara lite jobbigt än så länge.


Har du borstat tänderna den senaste timmen? 
Nej


Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? 
Nej


Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? 
Ja


Har du blivit påkommen när du har haft sex? 
Ja, och det var inte skoj


Har du haft sex med mer än tre personer? 
Fråga mina lagkamrater..


Har du ljugit på någon fråga än då? 
Nej, jag är inte den som ljuger..


Vem älskar du?
 Mina vänner och min familj


Vem hade du senast sex med? 
Det kan vi snacka om en annan gång


Vem vill du bli full med?
 Det spelar inte så stor roll


Vem är den bästa artisten? Den som sjunger in i hjärtat


Vem sov du med senmast? Mamma


Vem vet allt om dig?
 Jag själv


Vem kysste du senast?
 If I tell you, you gonna kill me


Vem kramade du senast? 
En elev på skolan jag jobbar på

Har en dröm gått i uppfyllelse? När jag mötte dig


Minimorötter eller pommes frites? 
Både och!

 

Vad längtar du mest till just nu? Att Soffie och Sanna ska komma hit!


Hur gammal har du tänkt bli?
  Antingen sketgammal, eller inte alls gammal.


Vilken tv-serie är bäst?
 One Tree Hill


 Vad åt du senast?
Fiskbullar i dillsås och potatis


Höga eller låga strumpor?  
Höga


Vad är du mest rädd för i hela världen?
 Att mina nära och kära ska försvinna


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
 Det händer


Vad har du för färg på ditt påslakan?
 Just nu är det Ahlgrens Bilar..


Är du mörkrädd?
 Jag är inte rädd för mörkret, utan vad som kan finnas där


Duscha eller bada? 
Bada


Hur tar du dig till jobbet?
 Bil eller buss


Sjunger du på toa? 
Jag sjunger alltid


Vilken färg har din jacka?
 BLÅ!


Använder du långkallingar? 
Nej..


Är du höjdrädd? Vad finns det att vara rädd för där?


Vilket land vill du åka till? 
Australien


Vad var det senaste som fick dig att skratta? 
Det var nog jag själv


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Det händer


Har du fått någon komplimang idag?
 Nej, men det kommer snart..


Har du varit med i en rättegång?
 Nej..


Är du polare med grannarna? Klart att jag är..


Har du däckat/spytt för att du druckit? 
Haha ja, det har jag


Har du haft en stalker?
 Faktiskt


Hur bra är din syn?
 Den är bra


Har du sett din bästa vän naken? 
Ja, nästan varje dag


Vilket är de bästa bröllopet du vart på? Min kusin Peters


Var är dina syskon just nu? Hemma hos tjejen, antagligen


Vilken tid gick du upp i morse? 06.00


Vad ska du göra i helgen? Spela match, umgås med folk, festa och träna


Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "SKE" från Soffie


När va du riktigt sjuk senast? Det beror på hur man menar

 

Vad finns i din bakficka? Har ingen bakficka på mina trosor


Har du färglinser? 
Nej


Vad gjorde du kl 2 inatt? 
Försökte sova


Vad är det första du gör på morgonen? Stänger av alarmet som väckte mig


Kommentarer
Postat av: patti

maria.. du skulle aldrig kunna hålla käft 4 timmar! Inte ens för en miljon!

2009-02-06 @ 20:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0