tomorrow, tomorrow, there's always tomorrow?

sometimes I feel I'm gonna break down and cry

nowhere to go, nothing to do with my time

I get lonely, so lonely

living on my own

 

 

Förfest hos mig igår då. Det var Soffie, Jessica, Malin, Annie, Steffi, Linn, Holmberg och jag. Först stelprat i soffan och sen ölspel. Vi satte dit varandra. Steffi och Annie fuskade rejält på "Fuck You!".

Festen igår var helt underbar, fram till bråket. Så jävla onödigt för övrigt. Förstår inte varför man ska göra så. Varför inte bara låta det vara? För Vickans skull liksom. Pratade allvar med Simon och Axel, men självklart var det inte deras fel.. 

Men jag hade riktigt skoj. (trots mitt psykiska tillstånd, tror att det hade mycket att göra med att många underbara människor var där) Vad gjorde vi då? Vi åt, drack, sjöng, dansade och hade frågesport. Tror de flesta blev förvånade över KIK-Vickan berättelsen jag berättade.. Men det får hon bjuda på.

Jossan och jag dansade fram till slutet, helt ensamma. Men det var riktigt kul. Jag dansade med ett godissnöre knutet runt huvudet, som ett sånt töntigt indianband ni vet. Det var roligt.

Vi var väl hemma hos mig vid halv tre, Soffie och jag. 

 

Sanna ringde och väckte oss vid tolvtiden. Käkade frukost och tog det lugnt. Sedan följde jag Soffie till bussen. Sa hej då till tjejerna (vi ses om exakt en månad igen, thank God) och gick till affären för att träffa Palle. Där handlade vi lite sen begav vi oss hem till mig för att titta på handboll. 

Eslöv-Önnered på TV. Jag hade tagit på mig min Eslövjacka för att sitta och heja. Eslöv vann, kändes konstigt att se de på tv.

 

 

JSM om 5 veckor. Tror Palle och jag är mest taggade. Men det ska bli kul. Vi ska vara sådana huligansupportrar. Jag har paxar slagsmålen. Palle får ta något annat.

 

 

It’s only 1 day today..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0