utmanad

Jaha. Då man blivit utmanad (ännu en gång) av flera personer så får man väl ställa upp..

 

Utmaningen:

- Länka till den som utmanat dig (kan inte länka)

- Berätta 7 sanningar om dig själv

- Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg

- Skriv meddelande i de 7 personernas blogg så de vet om inlägget (Palla det)

 

Sju sanningar om mig:

 

- Jag älskar att träna

 

- Jag skulle inte banga en speciell 47-årig man

 

- Jag älskar att prata om eller att ha sex

 

- Mina vänner kommer alltid i första hand

 

- Jag tänker ofta på döden och allt därtill

 

- Jag är jävligt stark efter allt jag gått igenom

 

- Just nu ligger jag i min säng

 

 

Jag utmanar nu:

Emelie Lindenhall

Joanna Pagmert

Patricia Gullberg

Vicktoria Brzuziewska

Anna Andén

Micaela Eklindh

Erik Larholm (haha, var bara tvungen)


Kommentarer
Postat av: Patti

Tänker helt enkelt bara ignorera detta och låtsas som att jag inte alls vart inne å sett detta... :)

2009-03-01 @ 00:19:11
URL: http://barapatti.blogg.se/
Postat av: micaela

sånt orkar vi inte med. ;)

2009-03-01 @ 19:35:55
URL: http://meklindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0