utmanad

Nu har jag blivit utmanad av två personer, så tänkte att det var dags att ta tag i det på riktigt.


Regler: 
- Gå in i mappen "mina bilder" på din dator. 
- Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen. 
- Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den. 
- Utmana tre andra personer och länka till dem.



Detta är en bild från det året vi vann JSM. Bilden är från steg 3 i Byttorp. Tror att vi precis blivit klara för steg 4, därav ringen. Jag älskar den här bilden, vet inte varför. Jag bara gör det. Sedan älskar jag det laget som var med och vann. Vi vann, mot alla odds. Vi hade verkligen ingenting med oss, vi kämpade i motgång hela säsongen. Därför kändes det nog extra skönt för oss alla när vi gick och vann, knäppte alla på näsan eftersom ingen förutom vi trodde på oss själva. Tji fick de!
Frågan jag alltid ställer mig när jag ser den här bilden är; "Vart faan är jag?" Hittar någon mig så säg gärna till.


Jag utmanar

Emelie Lindenhall

Patricia Gullberg

Joanna Pagmert


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha sorry men jag har typ inga album på denna datan=) utmana mig igen om nån månad ;)hahaha..

2009-02-10 @ 20:45:33
Postat av: emelie

Oj glömde skriva att det förra inlägget var från mig=)

2009-02-10 @ 20:47:10
URL: http://emelielindenhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0