what did you say?

I trailern för "Den rätte för Rosing" säger enkille:

- "Linda verkar vara en bra, smart tjej.."

Jag skrattar så jag kiknar. Linda Rosing!? Smart!?Haha. Ge dig! Haha. 

Det om något är skogstokigt!

Men visst, det beror helt på vem man jämför med..

 

Annars har jag det bra nu. Sitter hemma och lyssnar till underbar musik samtidigt som jag har godispåsen i knäet. Kanske inte bästa uppladdningen, men det får mig att må bra. Och det gör vetskapen om att Jennie är här i stan också.

 

Vickan har ett dilemma; Varberg eller Kungälv. Som att välja mellan pest och kolera, fast tvärtom. Svårt val. Måste vara jobbigt att ha många järn i elden. Mohaha.



 

Hörde jag rätt?

Linda Rosing = Smart ?


Kommentarer
Postat av: vickan

såg jag rätt? BOMBER!

2009-02-21 @ 14:12:20
URL: http://vicktorias.blogg.se/
Postat av: LAJNEN

som om mikael såg då eller! hahaha han stod ju 7 meter bort typ

2009-02-21 @ 16:00:25
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0