why?

Jag förstår inte. Sen orkar jag inte heller. Varför?

Jag bryr mig inte om själva snacket. Låt folk hitta på om de vill. Jag bryr mig inte. Men sen slog det mig, det är förmodligen en kompis till mig som hittat på skiten. 

Shysst kompis, tack liksom.

Men det är inte heller det som är det värsta. Utan hur du tar det, hur du reagerar.

 

Trodde ni kände mig. Varför skulle jag ljuga? 

Det är inte min grej liksom.

 

Jag känner mig bara så ledsen, så sårad.

Jag älskar ju dig. Älskar er båda

Skulle aldrig ljuga för dig, inte ens undanhålla sanningen. ALDRIG!

Förstår inte ens hur du kan tänka tanken..

 

 

Utan dig går jag sönder..


Kommentarer
Postat av: vickan

tyvärr inte :(

2009-02-02 @ 23:24:09
URL: http://vicktorias.blogg.se/
Postat av: LAJNEN

Hoppas du ser snart.. :) Förresten, upp med hakan!

2009-02-03 @ 22:19:40
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0