you're weak

Det är så kul med folk som tror att man bryr sig när man i själva verket skiter fullständigt i det.

Det är sådant som får mig att skratta för mig själv. Tycker faktiskt att det är jättekul.

Så fortsätt gärna att roa mig.



Ska in till stan och träffa Jennie om en stund. Ska köpa lite grejer, bla en present till Sara. Och så ska jag köpa en sån löpardress. En sån man kan ha på vintern, lite mer vadderad. Har hittat en, tyvärr är den inte blå. Men jag har ju redan en blå sådan, så det ska jag nog överleva. 


Måste sedan kanske hålla i pengarna. Får ju bara 700 kr i lön nu då jag bara jobbade en dag i januari. Så får leva på december pengarna en månad till. Tur att man jobbade så mycket i december då, så att man klarar sig.

Sedan fick jag ju lön från Kärra + pengar av mormor i födelsedagspresent och försenat resebidrag. De tänkte jag spara och använda till en resa. Frågan är bara vilken resa. Ska jag ta de och åka med till Hemsedal eller ska jag hoppa över Hemsedal och satsa allt på sommaren. Äh, jag måste väl tjäna ihop tillräckligt innan dess, så att jag kan åka.. Eller? Vill ju så gärna göra allt. Men tänk då om jag hoppar över Hemsedal för att satsa på sommarresan, och så åker jag till Korsika för att jobba. Då har jag sparat pengar i onödan. Kan man ens spara pengar i onödan? Men jag har iaf hoppat över Hemsedal-resan i onödan isåfall då. Jag tror att jag vet hur jag kommer att göra. Åka med på båda grejerna. Jag känner mig själv, vill ju vara med på allt och älskar att åka iväg. Och skidor, love it!

 

Måste bara se till så att vi blir ett riktigt gött gäng i Hemsedal, då blir det riktigt roligt..


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Ja söndagkväll, längtar jätte mycket :)

2009-02-24 @ 15:53:56
URL: http://stephaniek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0