back in business

Om jag har tagit en bloggpaus? Ja, det är jag och BlondinBella. So not!

 

Jag har bara varit bortrest och inte pallat skriva här, för varför ska jag göra det? Det var helt underbart där borta, men jag pallar inte berätta här. har ju skrivit i resdagboken, det måste räcka. Ni som missat, säg till så hjälper jag er!

 

Nu är resan över, resväskan uppackad och jag sitter i soffan. Det känns inte kul. Vill inte vara här o Sverige. Det var ju så underbart där borta. Åh, vad jag saknar allt där borta redan. Alla också, mest Claes iofs :)

Fy vad jag vill tillbaka. Ska ringa till Langey på måndag, så får vi se sen..

 

Bilder finns förresten på Facebook nu, så kolla kolla!

 

I helgen blir det en hel Jeffan helg. Sedan får vi inte glömma reunionen (eller hur stavas det egentligen, Jennifer?). Ska bli kul. Gamla juniorlaget, eller SM-guld laget (kalla oss vad du vill) ska träffas. Det blir först middag ute och sen går vi vidare. Ska bli kul, det är det alltid när vi träffas. Både Eken och jag är laddade. 




Igår efter träningen var det ju handboll, Sverige-Kroatien. Åkte hem till familjen Grgic med en Sverigetröja. Marino och Slatko hade Kroatientröjor och Ljiljana fick en sen också. Jävlar vilken hets det var. Tanja, Anna, Christoffer och jag höll på Sverige, de andra tre på Kroatien. Tyvärr förlorade Sverige, men det var kul ändå.

 

Sedan gick vi upp på Anna och Tanjas rum, för att kolla lite bilder åså. Tanja och jag sjunger/mimar/dansar till massa låtar. Så jävla kul. Efter det gav vi oss på mina ögonbryn. När jag ligger där i Tanjas knä säger jag: "Nu saknas bara ansiktsmasken och så är det som back in the days". Det var så sjukt. Saknar den tiden. Jättemycket..

 

 

Lite rörigt inlägg idag kanske, men är inte i form med det här än.. 

Men det kommer, believe me..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0