crawling back..

Så fort jag ser en bild på dig blir jag irriterad. Fast samtidigt skrattar jag åt dig och skakar på huvudet. Vad bryr du dig för? Vad har du med det hela att göra? Och sen resten, vad sysslar du med egentligen? Så många gånger som jag ställt upp för dig, har aldrig behandlat dig illa eller gått bakom ryggen på dig. Det finns det andra som har. Men jag har stått upp för dig och försvarat dig. Till vilken nytta då? Fast jag bryr mig inte om det. Du får tycka hur mycket illa om mig som du vill. Och fine, snacka skit om mig om du vill.

Jag bryr mig inte. Jag skrattar åt dig. Du förstår inte hur patetiskt det är!

 

Och förstår inte hur du kan tycka illa om mig för en sån sak?

Men det spelar ingen roll, jag tycker inte illa om dig för det. Jag tycker bara att du är töntig.

Och att du beter dig väldigt konstigt. För du har ingen rätt att göra så som du gör.

Och en dag förstår du kanske det. Men tro faan inte att jag kommer stå med mina armar öppna att ta emot dig. Du kommer få jobba för att vinna tillbaka min respekt för dig. 

Så är det bara.

 

 

Mina vänner, de sanna vännerna, är de riktiga vännerna. Inga andra bryr jag mig om. 

Jag vet vilka jag behöver, och vilka jag klarar mig utan.

 

Du är för mig en fis i rymden..


Kommentarer
Postat av: Brzuziewska

jag skyller på tröttheten... sköld.. ;)

2009-01-06 @ 10:05:05
URL: http://vicktorias.blogg.se/
Postat av: carrii

ja jo.. det är vi nog då ;)

2009-01-06 @ 15:36:43
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0